← Forum archive

Online tattoo making

3 messages · last activity 10/24/2007

Hi to you all :) I am a guy on 21 years from Denmark. I would love to get a custommade tattoo, but every place here in Denmark dont "Sketch" down a tattoo for you. Because i dont know how to draw my idea myself i am looking for some online help. Do any of you know a place online where to can write your idea and get a "sketch-feedback"? If you dont understand what i mean please feel free to replay and i will try to explain better, but my English is not the best so :) Kasper Mathiasen Denmark
hej kasper Det kan være svært at lave en sådan ting! et stykke papir er jo i "2d" og din krop i 3d. hvis du virkelig vil have en tatovering som passer til dig så skal den følge din krops konturer! d.v.s. den skal tegnes direkte på dig og efter din krops muskler, bølger og krumninger! venlig hilsen emil kunsten på kroppen
Hej Emil Fint der lige var en dansker herinde. Det jeg mener er at jeg har en masser idéer til hvordan min kommende tattoo skal være, men har selv svært ved at tegne dem ned, og dem jeg har fundet laver ikke sådan nogle forslag. Kan du evt. Forslå nogle steder? Gerne i midt / vest / syd jylland :) Tak for hjælpen Kasper